Sterke merkpositionering door juiste strategie
Een sterke merkpositionering, organisaties kunnen tegenwoordig niet meer zonder. In een wereld waar het aantal merken en producten steeds verder toeneemt, is het belangrijk dat u een goede positioneringsstrategie heeft. Met een goede merkpositionering onderscheidt u zich van andere merken…
Lees verderInternal branding strategie onmisbaar voor sterk merk
Een internal branding strategie, moet u daar nu echt gebruik van maken? Als ondernemer doet u er van alles aan om uw onderneming zo goed mogelijk te presenteren richting de buitenwereld. U heeft een goed product, u investeert veel in marketing…
Lees verderHbo-opleiding communicatie. ‘En wat kan je dan?’
De hbo-opleiding communicatie is al jarenlang een populaire studie. Jaarlijks schrijven duizenden studenten zich in voor deze opleiding. Wanneer je op een verjaardag vertelt dat je communicatie studeert, krijg je al snel de vraag: ‘En wat kan je dan?’. Lastig….
Lees verderMerken: nieuwe regels, nieuwe kansen?
De geur van koffie als merk voor televisies? Of wat dacht u van het geluid van een leeuw of een hologram als merk? Of de moonwalk als merk voor kleding, om maar een gek voorbeeld te noemen? Onder de nieuwe…
Lees verderEen nieuw logo nodig, ontdek welke oplossing bij jouw past!
Begin je voor jezelf of past je oude logo niet meer zo goed bij de geest van de tijd? Dan is het tijd om een logo c.q. huisstijl te laten ontwerpen. Wij hebben vier oplossingen met elkaar vergeleken. Gratis logo…
Lees verder5 tips voor een bedrijfsvideo
Als onderneming wil je de organisatie kunnen pitchen. Steeds vaker worden bedrijfsvideo’s daar voor ingezet. Om een video succesvol te maken is het belangrijk om een aantal aspecten niet te vergeten. Uiteindelijk is het namelijk belangrijk dat doelstellingen worden behaald…
Lees verderContent marketing: het kan ook anders
Moderne marketeers kennen ongetwijfeld ‘content marketing’. Deze marketingtechniek richt zich op het creëren, verspreiden en promoten van waardevolle informatie om klanten aan te trekken en hun loyaliteit te verhogen. Het is een zogenaamde pull-strategie. Helaas loopt het bij de invulling…
Lees verder5 tips voor een succesvolle nieuwsbrief
Het is steeds belangrijker om je als bedrijf of organisatie online te onderscheiden van je concurrenten. Steeds vaker gebeurt dit op persoonlijk vlak. Een van de meest effectieve manieren om op een persoonlijke manier je klanten te bereiken is via…
Lees verderLinkedIn-connecties afschermen, JA of NEE?
Je hoort af en toe dat mensen, vooral recruiters, hun connecties op LinkedIn afschermen. Dit fascineert mij enorm, omdat ik heel erg van het delen ben. Ik besloot hier eens in te duiken en de voors en tegens te onderzoeken….
Lees verderWelke webhosting kies jij voor jouw website?
Een website bouwen wordt steeds eenvoudiger met de aanwezige contentmanagementsystemen, zoals WordPress, Drupal of Joomla. Ook staat de webhosting industrie niet stil en blijven webhosters zich verder ontwikkelen. Maar welke vorm van webhosting is geschikt voor jouw website en webdesign?…
Lees verder