Conversie optimalisatie
Bij conversie optimalisatie wordt de website zo ingericht dat bezoekers naar het gewenste doel gaan. Per website kan het doel verschillend zijn, of kunnen er meerdere doelen zijn. Doelen zoals verkoop, download of een aanvraag zijn allemaal mogelijk. Doelen instellen…
Lees verderKwalitatieve SEO
Steeds vaker zijn er website-ontwikkelaars die besluiten om zoekmachineoptimalisatie aan te bieden naast de huidige werkzaamheden. Vaak zijn deze kleinere bedrijven goedkoop qua arbeidsuren waardoor ze een goede concurrentiepositie kunnen behalen. Wanneer je als organisatie opzoek gaat naar een partner…
Lees verderGratis website maken
Een gratis website maken kan écht! Maar pas op voor de kleine lettertjes. Dit artikel legt precies uit hoe je een gratis website kunt maken en wat de mogelijkheden zijn. Het artikel vertelt ook eerlijk wat de beperkingen zijn van…
Lees verderWaarom moet jij een infographic laten maken?
Sinds enkele jaren willen steeds meer bedrijven een infographic laten maken. Zo gek is het ook niet, David Hyerle heeft onderzocht dat maar liefst 80 tot 90 % van de dingen die we onthouden gebaseerd zijn op beelden. Als je…
Lees verderWebsite screenshot maken
Een website screenshot maken kan eenvoudig met de “Nimbus Screen Capture” browser add-on. Deze add-on is gratis en is beschikbaar voor Google Chrome en Mozilla Firefox. Installeer de browser add-on via onderstaande link: Google Chrome: Bekijk & Installeer Mozilla Firefox:…
Lees verderGratis lettertypes – 10 professionele fonts
Gratis lettertypes zijn ideaal. Voor de ZZP-er die zijn eigen huisstijl wil ontwerpen. Voor de student die zijn verslag een verzorgde uitstraling wil geven. Voor de blogger die een nieuwe look ’n feel zoekt. Jaren geleden werden gratis lettertypes vooral…
Lees verderZoektrends in het onderwijs
Er is steeds meer te doen om het hoger onderwijs in Nederland Is de kwaliteit wel goed genoeg en is een leenstelsel beter dan de nu bestaande studiefinanciering? Interessant is om te kijken of deze veranderingen het online zoekgedrag met…
Lees verderGmail reclame tab wijzigt weer: preview afbeeldingen binnenkort actief
Google is de laatste tijd flink de knuppel in het spreekwoordelijke hoenderhok aan het gooien. Eerst was er de onderverdeling van tabs die voor veel opschudding zorgde binnen e-mailmarketingland. Wat gebeurt er nu met mijn e-mailing die ik wekelijks verstuur?…
Lees verderCTR verhogen: zorg dat je nieuwsbrief geen link mogelijkheden laat liggen
Elke e-mail die wordt verzonden heeft een eigen doel. Dat is uiteraard iets waar je als verzender vooraf over na moet denken wanneer je gaat versturen. En beter nog: denk ook eens na over het doel en bepaal (indien mogelijk)…
Lees verderBest practices bij Facebook marketing
Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw advertentie beter scoort dan een andere advertentie? Facebook zelf komt met vier best pratices voor adverteerders, gebaseerd op onderzoek naar succesvolle campagnes: Noem in de titel een duidelijke actie die moet worden ondernomen…
Lees verder