De zin en onzin van linkbuilding
Linkbuilding; de één vindt het klinkklare onzin, terwijl de ander het als een must ziet om beter vindbaar in Google te komen. Is linkbuilding wel waardevol? En zo ja, waar moet je opletten indien je linkbuilding laat uitbesteden? In dit…
Lees verderWaarom is autoreclame zo populair onder bedrijven?
Kijk eens rond wanneer je door de straat wandelt of rijdt. Wat valt je op? De kans dat je geconfronteerd wordt met autoreclame is groot. Als het niet rijdend is, dan wel geparkeerd of voor een rood stoplicht. Het is…
Lees verderWaarom heeft je logo een herontwerp nodig?
Je logo is misschien wel het belangrijkste onderdeel van je bedrijfspresentatie. Het is voor vele immers de eerste kennismaking met je bedrijf. Spreekt je logo niet aan, dan is dit een gemiste kans en loop je wellicht omzet mis. Het…
Lees verderHoe kan jij je kwaliteitsscore verbeteren?
Je bent druk bezig geweest met het inrichten van je nieuwste Google Ads campagne en eindelijk is het moment zo ver, de campagne staat aan. Een paar dagen later ga je hoopvol kijken wat de resultaten zijn. In één van…
Lees verderOffline marketing is weer terug van weggeweest!
Je kunt niet meer om de onlinewereld heen. Steeds meer zaken vinden online plaats en we houden ook steeds meer activiteiten online bij. Dat geldt niet alleen voor de administratie, maar ook voor online vindbaarheid voor je eigen website. Offline…
Lees verderZo zorg je er voor dat je als bedrijf wordt onthouden
Marketing wordt vaak gezien als iets extra’s dat je kan uitvoeren voor je bedrijf. Iets dat wel toegevoegde waarde heeft maar niet per se nodig is. Daarnaast wordt marketing ook vaak verward met promotie en communicatie, ondanks dat het slechts…
Lees verderEventmarketing: hier moet je aan denken
Een evenement organiseren is veel werk. Het is belangrijk om niets te vergeten. De eventmarketing is van groot belang. We zien bij veel evenementen en festivals dat hier het grootste deel van het budget naartoe gaat. Er wordt nog meer…
Lees verderWaarom en hoe actiemarketing de wereld verovert
Als ondernemer, zzp’er of eigenaar van een (web)winkel wil en moet je opvallen. Vandaag de dag is er immers zoveel aanbod van freelancers en bedrijven in Nederland dat je er uit moet springen wil je je product verkopen. Potentiële klanten…
Lees verderDrie dingen die mediatrainers best uit hun cursus schrappen
Hoe sterk verankerd in de wetenschap zijn de aanbevelingen die je in een mediatraining voor de kiezen krijgt? In de afgelopen jaren ontdekte ik dat heel wat inzichten die mediatrainers met hun cursisten delen helemaal niet kloppen of ten minste…
Lees verder10 Effectieve E-commerce Optimalisatie Tips om jouw conversies te verhogen
Focus op conversie en niet op meer bezoekers! 10 Effectieve E-commerce Optimalisatie Tips om jouw conversies te verhogen. Vandaag de dag zijn ondernemers vaak heel druk met hoe hoog ze in de zoekresultaten van Google staan en hoe ze zo…
Lees verder