(advertentie)

Kwalitatieve SEO

Steeds vaker zijn er website-ontwikkelaars die besluiten om zoekmachineoptimalisatie aan te bieden naast de huidige werkzaamheden. Vaak zijn deze kleinere bedrijven goedkoop qua arbeidsuren waardoor ze een goede concurrentiepositie kunnen behalen. Wanneer je als organisatie opzoek gaat naar een partner dan is het van belang dat je weet dat deze op de hoogte is van de meest recente ontwikkelingen op online marketing gebied. Daarom is het belangrijk dat je een organisatie zoekt die hier dagelijks mee bezig is zodat je website wordt voorzien van kwalitatieve SEO

Autoriteit en cases

Een goede manier om een bedrijf te screenen is door te zoeken naar autoriteit. Dit kan zijn door middel van blogs welke de ontwikkelingen en actualiteiten op online marketing gebied in de gaten houden. Daarnaast zijn goede referenties, van gerenommeerde bedrijven een goede manier om de autoriteit van een potentiële partner te screenen. Een goede manier is om op zoek te gaan naar bedrijven met hoge posities in Google, en op zoek te gaan naar hun online marketing partners. Op deze manier ben je verzekerd van een betrouwbare partner welke de door jou gewenste posities kan behalen.

Lokaal gevonden worden?

Wanneer je het vooral interessant vindt om lokaal gevonden te worden, dan is het slim om op zoek te gaan naar een plaatselijke speler welke de online marketing kanalen uit de omgeving kent. Deze hebben vaak startpagina’s of blogs in beheer met betrekking tot bepaalde regio’s.

Valse beloftes

Veel bedrijven die online marketing aanbieden komen met bepaalde beloftes op de proppen. Het is echter van belang dat je weet dat SEO niet alleen kan worden beïnvloed door een online marketing bureau, maar ook de activiteiten van concurrerende websites invloed hebben. Welke beloftes moet u dus niet geloven van een online marketing bureau:

  • Binnen een paar weken staat u op één in Google.
  • Wij beloven u een nummer één positie in Google.

SEO rapport

Wanneer u opzoek bent naar de juiste partner dan is het van belang dat deze geen harde beloftes maakt, maar probeert om de gewenste hoeveelheid werk in kaart te brengen door middel van een uitgebreid SEO Rapport. Wanneer je in een concurrerende markt zit zoals kleding, is er een hogere inzet van SEO nodig om bij de eerste vijf resultaten te komen. In een SEO rapport wordt dan ook de nadruk gelegd op concurrerende websites die met dezelfde zoekwoorden gevonden willen worden.

Dit artikel is geschreven door .