Online marketing
MKB’ers opgelet! Hier 5 tips voor uw SEO
SEO is geen concrete materie en juist daarom is er ontzettend veel te lezen. De meest grote verhalen en de meest gigantisch belangrijke tips. En toch is het belangrijker om klein te beginnen en het eens op uw gemak aan…
Lees verder5 onderdelen van SEO waar u zelf wat mee aan de slag gaat
SEO is een hot-item. Het is een afkorting die voor Search Engine Optimization staat. In het kort samengevat is het dat uw website geoptimaliseerd is en goed scoort in de zoekmachines. De SEO- en internetmarketing bedrijven schieten als succesvolle paddenstoelen…
Lees verderVloggen en bloggen – Kiezen of delen?
Vloggen en bloggen zijn onderwerpen die we al eerder besproken hebben, maar hoe zet je voor je bedrijf deze beide activiteiten nu goed in? Is of wordt het vloggen belangrijker dan het bloggen? Welke rol nemen vloggen en bloggen in in…
Lees verderBloggen voor bedrijven. Hoe pak je dat aan?
Bloggen is het regelmatig schrijven van artikelen over een bepaald onderwerp (of meerdere) die je vervolgens plaatst op je blog/website. Blogs zijn hot! Dat zijn ze al een aantal jaar en dat zullen ze hoogstwaarschijnlijk ook blijven. Ook vloggen voor…
Lees verderVloggen voor bedrijven. Iets voor jou?
Van het woord ‘bloggen‘ heb je waarschijnlijk al gehoord. Hierbij draait het om het regelmatig schrijven van artikelen voor je blog/website. Maar ben je ook al bekend met het fenomeen ‘vloggen’? Vloggen is eigenlijk hetzelfde als bloggen, alleen draait het hierbij…
Lees verderSocial Media & SEO: Een Gelukkig Huwelijk?
Het is zo eenvoudig… wie een website heeft, wil dat deze website bezocht wordt door allerlei (potentiële) klanten. Om goed gevonden te worden via de digitale snelwegen van het wereldwijde web, heb je een website nodig die scoort in Google….
Lees verderGeld verdienen met affiliate marketing
Veel marketeers houden zich bezig met affiliate marketing. Affiliate marketing wil zeggen dat je advertenties plaatst voor producten of diensten van een ander bedrijf. De grotere bedrijven in Nederland werken hier allemaal aan mee. Denk aan Zalando, Bol.com of FonQ….
Lees verderKlantbeleving verbeteren door maatwerk
De klantbeleving verbeteren, is dat nu echt zo belangrijk? Het antwoord is ‘ja’. In het gevecht om de klant is het tegenwoordig niet meer voldoende om de productbelofte te vervullen. Product, prijs en kwaliteit zijn steeds minder onderscheidend. Mensen vinden…
Lees verderContent marketing: het kan ook anders
Moderne marketeers kennen ongetwijfeld ‘content marketing’. Deze marketingtechniek richt zich op het creëren, verspreiden en promoten van waardevolle informatie om klanten aan te trekken en hun loyaliteit te verhogen. Het is een zogenaamde pull-strategie. Helaas loopt het bij de invulling…
Lees verderLinkedIn-connecties afschermen, JA of NEE?
Je hoort af en toe dat mensen, vooral recruiters, hun connecties op LinkedIn afschermen. Dit fascineert mij enorm, omdat ik heel erg van het delen ben. Ik besloot hier eens in te duiken en de voors en tegens te onderzoeken….
Lees verder