Online marketing
Geef je website gratis een bezoekersboost
Je hebt misschien wel een geweldige website, maar zonder bezoekers is het nog niks! Het wordt nu dus tijd om je website aan iedere zoekmachine die je maar kunt bedenken, cadeau te doen. Begin met Google en Bing. Anderen vind…
Lees verderGoede niche markt vinden? kies je focus, kies je niche
Wanneer het woord ‘niche’ valt, reageren veel (beginnende) ondernemers als volgt: ‘Ik hoor dat ik mijn niche moet kiezen, maar wat is dat en wat is het voordeel?’ ‘Ik weet niet welke niche ik moet kiezen’. ‘Ik ben bang dat…
Lees verderDe kunst van Responsive design
Er zijn nog webdesigners die hun hoofd in het zand steken, maar je kunt er nu echt niet meer ontkennen dat je website steeds vaker via mobiele apparaten wordt bezocht. Denk jij ook met weemoed terug aan de tijd dat…
Lees verderContent Marketing
Wat is content marketing eigenlijk? Simpel gezegd betekent het communiceren zonder te verkopen. Met content marketing publiceer je informatie zonder de directe doelstelling van verkoop en promotie. De lezer kan die informatie tot zich nemen zonder het gevoel te krijgen…
Lees verderOnline trends 2014 in 60 minuten
In de serie Digitale trends en tools in 60 minuten is een nieuw boekje verschenen met de titel “Online trends 2014 in 60 minuten”. Twaalf experts van Frankwatching leggen voor verschillende aspecten van online marketing uit wat de trends zijn…
Lees verderHoe offline en online marketing elkaar aanvullen
Als ondernemer of webwinkelier zoek je constant naar mogelijkheden om meer bezoekers naar je site te genereren en zo het bereik online te vergroten. Je bent vast en zeker bekend met de online kanalen die je in kunt zetten voor…
Lees verderJe Google+ pagina in Google
Sinds kort worden Google+ pagina’s getoond in de zoekresultaten en daarmee heeft de zoekgigant een sterke troef in handen. Door Google+ pagina’s te koppelen aan de zoekresultaten wordt de aantrekkingskracht van het sociale netwerk steeds groter. Met name bedrijven en organisaties zullen…
Lees verderWebmaster Tools koppeling
In dit artikel wordt uitgelegd hoe je Google Analytics en Google Webmaster Tools koppelt. Google Analytics bevat rapporten die laten zien hoe goed je in Google scoort. Je vindt er je positie per zoekwoord, het aantal vertoningen van je site…
Lees verder404 meldingen traceren
Dode links hebben een negatieve invloed op de gebruikerservaring. Bezoekers haken relatief snel af bij het zien van een 404 foutpagina en dit is meestal terug te zien in een kortere verblijfsduur, minder pageviews en minder conversies. In dit artikel…
Lees verderWat is linkbuilding?
Linkbuilding draagt bij aan een hoge positie in Google. En een hoge positie in Google draagt bij aan meer ‘clicks’, dus meer bezoekers op uw website. In dit artikel wordt uitgelegd wat linkbuilding is en wordt er kort verteld hoe…
Lees verder