(advertentie)

Reclame en adverteren

Waarom ook B2B-bedrijven kunnen profiteren van een sterk merk

Waarom ook B2B-bedrijven kunnen profiteren van een sterk merk

Voor veel B2B-bedrijven staat een merk gelijk aan een logo op briefpapier of website. Vaak denken ze dat een merkstrategie alleen voorbehouden is aan grote B2C-merken zoals McDonalds, Red Bull, Apple of Bol.com. Toch kunnen ook B2B-bedrijven profiteren van de…

Lees verder
Mobiele marketing

Mobiele marketing

De smartphone is niet meer weg te denken uit ons leven. We appen de hele dag door, checken of er nog wat leuks op Facebook te vinden is en sturen een foto van die gekke kat via Snapchat. Volgens het…

Lees verder
MKB’ers opgelet! Hier 5 tips voor uw SEO

MKB’ers opgelet! Hier 5 tips voor uw SEO

SEO is geen concrete materie en juist daarom is er ontzettend veel te lezen. De meest grote verhalen en de meest gigantisch belangrijke tips. En toch is het belangrijker om klein te beginnen en het eens op uw gemak aan…

Lees verder
5 tips voor een bedrijfsvideo

5 tips voor een bedrijfsvideo

Als onderneming wil je de organisatie kunnen pitchen. Steeds vaker worden bedrijfsvideo’s daar voor ingezet. Om een video succesvol te maken is het belangrijk om een aantal aspecten niet te vergeten. Uiteindelijk is het namelijk belangrijk dat doelstellingen worden behaald…

Lees verder
Adverteren op Facebook

Adverteren op Facebook

Adverteren op Facebook. Helpt dat nu om jouw doelgroep gericht en effectief te kunnen bereiken? Het antwoord daarop is heel eenvoudig; ja. Maar hoe kun je nu doelgericht en slim te werk gaan op Facebook om de maximale resultaten te…

Lees verder
Google Analytics en de cookiewet

Google Analytics en de cookiewet

In 2015 is de gewijzigde cookiewet aangenomen, gebaseerd op de Europese wetgeving.  Tevens hebben de officiële toezichthouders zoals het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP) en de Autoriteit Consument en Markt (ACM) bevestigd dat Google Analytics onder de uitzonderingen valt en onder…

Lees verder
Best practices bij Facebook marketing

Best practices bij Facebook marketing

Hoe kun je ervoor zorgen dat jouw advertentie beter scoort dan een andere advertentie? Facebook zelf komt met vier best pratices voor adverteerders, gebaseerd op onderzoek naar succesvolle campagnes: Noem in de titel een duidelijke actie die moet worden ondernomen…

Lees verder
Reclameplan

Reclameplan

In een ondernemingsplan worden doelen voor een langere termijn van een onderneming geformuleerd. Een marketingplan beschrijft hoe deze doelstellingen behaald kunnen worden en aan de hand van het marketingplan wordt een communicatieplan geschreven. Het reclameplan is één van de middelen…

Lees verder
Een reclamebureau selecteren

Een reclamebureau selecteren

Als u van plan bent om te gaan investeren in uw huisstijl en/of reclame uitingen en u heeft dit niet zelf in huis, dan zult u een reclamebureau moeten kiezen. Dat kan soms een lastige opgave zijn. Waar moet u op letten?…

Lees verder
Een advertentie maken

Een advertentie maken

Adverteren in kranten en tijdschriften is tegenwoordig niet meer zo eenvoudig. Door de overvloed aan media wordt het steeds lastiger om de consument met een advertentie te bereiken. Toch kan adverteren soms verrassende resultaten opleveren. Tips voor een advertentie maken Bij een…

Lees verder